maandag 25 juni 2012

Rokje

Mijn oude jurkje lag al een tijdje te wachten op een nieuwe bestemming. De vorige zomer heb ik 'm veel gedragen tijdens mijn zwangerschap en daarom is het stofje niet meer zo mooi waar die dikke buik toen zat. Ik vind de print met de roosjes zo schattig en de onderkant zag er nog prima uit dus bedacht ik dat ik daar best een rokje voor Fleur van kon maken. Aan het knippen gegaan en een beetje de handleiding van het Fronsrokje van 'Allemaal Rokjes' aangehouden. Voor de band bovenin heb ik een te klein 't shirt verknipt, dat werkt prima.....



... als je de juiste maat neemt. Het is een leuk rokje geworden maar voor Fleur een paar maten te groot. Het duurt waarschijnlijk nog jaren voor het past dus hangt het hier te wapperen in de wind.


Gelukkig waren er nog wat restjes stof over en kon ik daar een kleinere versie van het rokje uithalen. Door gebrek aan stof werd het wel een strakke versie maar Fleur is er blij mee!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten